mandag den 27. juli 2015

Jeg forsøger at vende tilbage...

Jeg har ikke rigtig skrevet i laaang tid nu.
Her er sket så meget, og jeg har ikke rigtig kunnet finde ro til at få skrevet. Men nu vil jeg forsøge at vende tilbage... nok lidt begrænset her til at starte med, da vi nu venter endnu en dreng, med termin på tirsdag. Men ind til da, vil jeg forsøge at grave nogle af billederne frem, for den sidste tid.
Vi har fået bygget til og bygget om, så det har været ret svært at finde ro nogen steder.
Jer som før har prøvet at bygge om, kan vel forestille sig hvordan det er... men når man samtidig er hjemmegående, passer sin søn på 3 år og er højgravid, har problemer med bækkenet og har manglet en bil i 2 måneder, er det bestemt ikke sjovere! Det har været svært at komme ret meget ud, da jeg ikke har kunnet gå ret langt. Heldigvis har det værste været overstået mens vi var på en uges ferie og i ugerne efter hvor været var ganske godt, så vi kunne bruge en del tid i haven.
Nu er vi ENDELIG ovre alt byggerodet og kan nu bare nyde vores skønne hus :)
I de næste par indlæg kan i følge byggeriet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar