fredag den 7. november 2014

Vi elsker legestue!



Bastian er bare blevet helt vild med at komme i legestue og bliver mere og mere vild med det for hver gang...!
Jeg elsker bare at have fået muligheden for at beholde ham hjemme! Det er skønt ikke at skulle sende ham afsted til "fremmede" hver dag, og ikke kunne følge med i hele hans udvikling og pludselig er han stor, og jeg kender ham knap nok... Jeg har fået muligheden for at få de bedste år sammen med min søn! Det er i disse år hele fundamentet af barnets personlighed, opdragelse og nærhed til sine forældre bliver grundlagt... Jeg føler mig bare så priviligeret når jeg tænker på, hvor stor en rolle jeg har fået lov til at have i min søns liv, i de år som vi aldrig får tilbage... 
Jeg ELSKER at være sammen med min søn hele tiden! Men mest af alt ELSKER jeg at kunne se hvor godt han trives med det, og hvor meget han har udviklet sig! 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar