lørdag den 13. august 2016

40 idéer til genbrug af gamle cowboybukser

Jeg  har en masse cowboybukser som jeg aldrig bruger, så jeg har været på jagt efter nogle gode idéer til hvad jeg kan bruge dem til. Lad mig dele nogle af dem med jer her:


1) Pude med lomme


2)f syningerne fra cowboybukser. 



4) Lækkert tæppe af små strimler.


7) Posetaske.
8) Lille taske til mobil.




10) Smart opbevaring af småting i haven. Desværre uden opskrift.




11) Handske
13) Lommevæg til opbevaring.


14) Lav et sjovt spil.


15) Smart penalhus. Dem fandt jeg desværre ikke nogen opskrift på.


16) Dækkeservietter med lommer til bestikket.


17) En blomst af rester. Desværre uden opskrift.


18) Bolde af rester. Desværre uden opskrift.


19) Sjovt smykke eller pynt. Desværre uden opskrift.


21) Lille pose/kurv til opbevaring.











26) Puf




28) Smarte hagesmække. Desværre uden opskrift.


29) Dåseholder. Desværre uden opskrift.

30) Bogbind. desværre uden opskrift.


33) Julestrømpe 









39) Smart opbevarings pose

















Ingen kommentarer:

Send en kommentar