lørdag den 16. april 2016

Fødselsdagskager


Tiden flyver...
Bastian bliver 4 år den 23. april... DET ER LIGE OM LIDT! Tiden flyver bare afsted med skønne børn. Jeg er SÅ taknemmelig for at have så meget tid med mine skønne børn. Pludselig er de bare store, og har ikke længere tid til deres forældre. Jeg er glad for at jeg kan følge deres udvikling på tæt hold, at jeg er den der kender mine børn bedst og at jeg får så mange skønne oplevelser med dem. Og så er jeg jo bare glad for at kunne opdrage og forme mine børn på den måde jeg tror på er den rigtige, i stedet for at andre opdrager dem til noget jeg ikke bryder mig om. 

Kager!
Sidste år bagte vi banankage og muffins med chokolade. De blev pyntet med smør creme, med myntesmag og blå farve, og Bastian dryssede fint krymmel ovenpå. Han var så stolt af kagerne, og den sidste måned har han ikke snakket om andet end, at vi skulle bage blå kager med krymmel på til hans fødselsdag.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar